logoa eskola jasangarriaEskolako Agenda 21 ikastetxearen iraunkortasunerako hezkuntza programa bat da.

Komunitatearen partaidetzan oinarritzen da, eta udalerriko garapen iraunkorrean esku hartu eta laguntzen du.Iraunkortasuneko hezkuntza ezinbestekoa da benetan, funtsezkoa baita pertsonak modu egokian heztea, gai izan daitezen ingurumen-arazoei aurre egiteko eta erantzunak eta irtenbideak bilatzeko.

Hezkuntza-komunitate (guraso, irakasle, ikasle, langile ez-irakasle) osoaren partaidetza oso garrantzitsua da, eta horretarako sortzen da denek osatutako batzordea.Udal Foroen bidez eskola eta herriaren arteko erlazioa indartu eta aberasten da.

Laburbilduz, EA21 programak kudeaketa arduratsu eta iraunkorra sustatzen du, bai ikastetxean, bai udalerrian ere, baliabideak, erabilitako materialak, energia eta hondakinak modu egokian baliatzeko.

Kontaktua: agenda21@orobiogoitia.net

• 2020/01/15 |
Ingurumen tailerreko ikasleek gure ikastetxean jasotako boligrafo eta errotulagailu zaharrak eta plastikozko tapoiak eraman ditugu Durangoko Euskotrenen geltokira, bertan jarrita baitago material horiek biltzeko gunea.

Material plastikoei bigarren bizia emateko, Euskotrenen sareko hainbat geltokitan edukiontziak jarri dira, idazteko material plastikoa (boligafroak, errotuladoreak...) eta ontzien plastikozko tapoiak uzteko.

Plastikozko tapoiak birziklatuko dira. Lortutako onura ekonomikoekin gaixotasun neurodegeneratiboen inguruan ikerketa bultzatuko da.

Utzitako idazketa materiala, berriz, Euskadiko mendietan zuhaitz  autoktonoak landatzera bideratuko da.

Hiritarren laguntza behar da. Guk ikasi dugu bidea.

EUSKOTREN

JBLOG

tapoiak etab. birziklatzen

Atzealdea

2020/01/15- EUSKOTRENen KANPAINA

• 2020/01/15 |

Hiritarren laguntza behar da. Guk ikasi dugu bidea.

EUSKOTREN

JBLOG