Iurretako landareen bilduma

Natura irakasgaiko ikasleek Iurretan ditugun landareen bilduma bat osatu eta argitaratu dute.

Trasteatu (beheko irudian) argazkien artean eta irakurri landare bakoitzaren ezaugarriak.

Berriro gure kaleetatik ibiltzen zarenean han eta hemen ikusiko dituzu.

Baita mapa eran ere ikusi ditzakezu (bakoitza non dagon jakiteko). MAPA

Harrera ekitaldia datorren urteko ikasle berriei

Maiatzaren 15ean harrera ekitaldi bat ospatu zen Iurretako kultur etxean.

Bertan Juan Orobiogoitia institutuko ikasleak Otxandioko, Zaldibarreko eta Maiztegiko 6. mailako ikasleekin batera elkar ezagutzeko asmoarekin hainbat kantu, bertso eta txirula kontzertu konpartitu zituzten.

Azken bikeraek emaitza eduki dute, eta datorren ikasturtean batxilergoko ikasleak errezagioa izangoddute gurera etortzea. Honela gelditu da auzia:

1.- doan eta bokatagaz

nenufares

Beheko loturak zabaltzen duen dokumentuan gure zentroko irakasleen zerrenda agertzen da.

Dokumentu berean gurasoekin harremanetan jartzeko dituzten orduak zehazten dira.

Ordu hauetan deituz gero, irakaslea batzartuta edo eskolak ematen ez dagoela ziurtatuko duzu.

Gurasoekin egoteko orduak

asdfasdf

asdfkljh euskarazlñkjasdf

biradera

asdfasdf

asdfkljh euskarazlñkjasdf

biradera

Athletic Club-ak Ikasle bi saritu ditu dohaineko sarrerekin.

Athletic Club-ak bi ikasleren artean banatzeko lau sarrera oparitu dizkigu. Hurrengo igandean San Mames zelaian jokatuko den partidurako dira: Athletic-Levante.

Ikasle sarituak hurrengo baldintzak bete behar dituzte:

• Ekintza akademikoetan jarrera ona eta interesa agertzea.
  • Heziketa fisikoa irakasgaia gustukoa izan behar dute eta bertan esfortsua eta gogoa adierazi behar izan dute.
  • Eskolaz kanpoko kirol ekintzaren baten parte hartu behar dute.

Emakumeen papera kirolean goraipatzeko asmoarekin sarituak emakumezkoak izango dira.

Sariarekin batera argazki bat aterako zaie eta eskatu diguten bezala Athetic Fundaziora bidaliko da.

Ikasle sarituak Aitziber Elizaran eta Nahia Blanco izan dira:

Zorionak

irakaslea

Hurrengo loturan irakasleen ordutegiak dituzu.

Ordutegiak irakasleak 2011-12 ikasturtea

Hau irakasleen txokoa da.

Bertara sartu ahal izateko baimenduta egon behar zara.

Horrela bada, klikatu beheko loturan eta sartu zure erabiltzaile izena eta zure pasahitza.

sartu

froga informazioa

FRoga hau informacion textual plantillarekin eginda dago eta Detalle de informacion testual aukerarekin.

Emaitza ona ematen du. Irudiak ondo alineatzen dira. Beste aukera batzuekin ez doa hain ondo , beraz erabiltzeko moduko plantilla dela uste dut.

Nahikoa da cuerpo atalean idaztearekin.

Hona hemen forga bat arial testu motarekin egindako 14 tamainan estilo bakoa kolore baltzez eta zati bat normala bestea etzana eta bestea negrita.

Familiak, institutuko informazioak emailez jaso nahi badituzue nahikoa da formulario hau betetzearekin. FORMULARIOA

porlet honetan dokumentu batzuei loturak jarriko ditut ikusteko zelan linkatzen diren eta zelan aldatu urtez urte.

dok pdf bat 1

dok pdf bat 2

dok animazio bat 3

dok irudi bat 4

dok power point bat (ez du pps onartzen) 5

dok word bat 6

JANTOKIA

Ikastetxeak jantoki zerbitzua eskeintzen du Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan (DBH).

Orri honetan funtzionamendu arauei eta menuei buruzko informazioa duzue.

Arduraduna: Itziar Ezenarro

jantokia@orobiogoitia.net

EGUNEROKO MENUA KONTSULTATZEKO HEMEN:

Jantokiko funtzionamenduari buruzko informazio gehiago

Argitarapen interesgarria