ZAIN DEZAGUN LURRA!

ESKOLA AGENDA 21 -LABURPENA 2016-2017

logoa eskola jasangarriaEskolako Agenda 21 ikastetxearen iraunkortasunerako hezkuntza programa bat da. Komunitatearen partaidetzan oinarritzen da, eta udalerriko garapen iraunkorrean esku hartu eta laguntzen du.Iraunkortasuneko hezkuntza ezinbestekoa da benetan, funtsezkoa baita pertsonak modu egokian heztea, gai izan daitezen ingurumen-arazoei aurre egiteko eta erantzunak eta irtenbideak bilatzeko.Hezkuntza-komunitate (guraso, irakasle, ikasle, langile ez-irakasle) osoaren partaidetza oso garrantzitsua da, eta horretarako sortzen da denek osatutako batzordea.Udal Foroen bidez eskola eta herriaren arteko erlazioa indartu eta aberasten da.Laburbilduz, EA21 programak kudeaketa arduratsu eta iraunkorra sustatzen du, bai ikastetxean, bai udalerrian ere, baliabideak, erabilitako materialak, energia eta hondakinak modu egokian baliatzeko.

Kontaktua: agenda21@orobiogoitia.net

STOP ISTRIPUAK! DON´T BE DUMMY!

• 2017/09/22 |

Durangoko  Mugikortasun Astean eta irailaren 22a Nazioarteko autorik gabeko eguna izanik, 2. BATXILERGOko ikasleek San Agustineko Areto Nagusian "STOP ISTRIPUAK" ekitaldian parte hartu dute. Bertan, udaltzain eta ertzainen zein istripuak jasan duten gazteen pasadizo latzak entzuteko aukera izan dute.

Gaur egungo istripu eragile nagusiak gidatzeko orduan azpimarratu egin dira:  gehiegizko abiadura, alkohola eta drogak eta deskuiduak, batez ere mugikorren erabilera dela eta.

Lehendakariak eman dio amaiera saioari.

2017/05/15| EA21 -UDAL FOROA 2017