ZAIN DEZAGUN LURRA!

INGURUMEN ALDEKO KONPROMISOAK JUAN OROBIOGOITIAN

ESKOLA AGENDA 21 -LABURPENA 2018-2019

logoa eskola jasangarriaEskolako Agenda 21 ikastetxearen iraunkortasunerako hezkuntza programa bat da.

Komunitatearen partaidetzan oinarritzen da, eta udalerriko garapen iraunkorrean esku hartu eta laguntzen du.Iraunkortasuneko hezkuntza ezinbestekoa da benetan, funtsezkoa baita pertsonak modu egokian heztea, gai izan daitezen ingurumen-arazoei aurre egiteko eta erantzunak eta irtenbideak bilatzeko.

Hezkuntza-komunitate (guraso, irakasle, ikasle, langile ez-irakasle) osoaren partaidetza oso garrantzitsua da, eta horretarako sortzen da denek osatutako batzordea.Udal Foroen bidez eskola eta herriaren arteko erlazioa indartu eta aberasten da.

Laburbilduz, EA21 programak kudeaketa arduratsu eta iraunkorra sustatzen du, bai ikastetxean, bai udalerrian ere, baliabideak, erabilitako materialak, energia eta hondakinak modu egokian baliatzeko.

Kontaktua: agenda21@orobiogoitia.net

ESKOLA CONFINT eta EUSKADIko CONFINT 2018

• 2018/05/09 |

Maiatzaren 9an Busturiako Madariaga dorretxean Euskadiko Eskola Jasangarrien Konferentzian partaide izan gara.

“Mother Nature Needs Her Daughters” lelopean, gure gizarteko gaur egungo premia handiko bi gai uztartu egin dira:KLIMA ALDAKETA eta EMAKUMEEN BAZTERKETA.

Aurretik, apirilaren 24an, 3. DBHko ikasle talde batek antolatuta (mila esker Jokin, Elene, Laia, Gorka, Elene, Maider, Nerea, Ane eta Iman), 2017eko ESKOLA CONFINTa ospatu genuen ikastexean. Konferentzian 3. DBHko ikasleek parte hartu zuten eta, bertan, Maiatzaren 9an  Busturiako Euskal Confintera joateko ordezkariak hautatu ziren: LAIA GURRUTXAGA, EIDER UNDA eta ELENE URIBELARREA. Bestalde,topaketa antolatzeko ekolider moduan  GORKA AMEZUA izendatu genuen.

ESKOLA CONFINTa

Hemen EUSKADIko CONFINTean egindako lanak