Eskola jazarpenari, EZ! -LEHIAKETA

• 2017/09/16 |

Aurreko ikasturtearen amaieran,Juan Orobiogoitia institutuko ELKARBIZITZA proiektuak BIDEO eta kartel/logo lehiaketa zabaldu zuen  ikastetxean ESKOLA-JAZARPENAren AURKAko jarrera eta konpromisoa aldarrikatzeko asmoz.

Jazarpenari ez lehiaketako irabazleak:
Argazkia/Kartel alorrean: Uxue Martin, Elene Uribelarrea, Maria de Rueda eta Kiara García (aurten DBH3).
Bideo alorrean: Oier Villanueva, Badr El Mahfudy, Urko Hernández (aurten 3DBH).

Saria:
Hemengo hauek eta lehiaketan parte hartu duten beste partaide guztiekin,  Urkiolan egonaldia (23 ikasle).

Hona hemen lehiaketaren irabazleak. ZORIONAK!!

KARTELA

BIDEOA

ELKARBIZITZA

Gure helburua Ikastetxeko bizikidetza hobetzea da, gatazka iturriak zeintzuk izan daitezkeen identifikatuz, eta gatazkak bideratzeko ekintzak planifikatuz. Horrez gain,  sexuen arteko berdintasunaz sentsibilizatu eta hezkidetzaren kontzeptua zabaldu nahi dugu, genero mugarik gabe, ikasleen nortasunaren garapen osoa lortze aldera. Horretarako materialak prestatzen ditugu, bai tutoretzan zein beste arloetan lantzeko, eta gure ikasleriaren  kezka eta ardurei erantzun egokia ematen saiatzen gara, eurekin batzartuz eskatzen duten bakoitzean.

Proiektuan aritzen garen irakasleok:

Pili Correa, Rosario Tejera , Alfonso Blanco eta Mª Jesus Dosantos.